3 Şubat 2011 Perşembe

Nasıl Sağlıklı

Çocuklardan fırsat bulmuşken, evde yaptıklarımın neden sağlıklı ve doğal olduğunu iddia ettiğimi kısacık açıklayacağım.

1- En başta yaptığım herşey hijyenik.
2- Paketlenip aylarca beklemiyor.
3- İçinde katkı maddesi, boya yok.
4- Trans yağ ve muadilleri yok.

Herkesin evinde kullandığı tereyağı, ayçiçek yağı, tahin, pekmez, buğday nişastası vb... var. Tamam bunlar da satın alınmış gıdalar ama bu işin ucu bucağı yok. Yağı, tahini de kendim üretemem ki! Benim amacım EN zararsızını üretebilmek.

Bunun için ne yapıyorum:
-GDO lu gıdaları kullanmıyorum. (bezelye, mısır, soya,vb... gibi)
-Kabartmatozu yerine karbonat kullanıyorum.
-Aslında en kısacası şu; almam gerekenin 2 seçeneği varsa en az zararlısını tercih ediyorum.
Doğal olarak buğday tarlam yok,meyve bahçelerim yok, tavuk çiftliğim yada besihanem yok, pancar tarlam yok... Yok da yok... Malesef temel gıdalarda elde ne varsa onunla yetinmek zorundayız;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder